انتقادات و پیشنهادات

از شما می‌خواهیم با ثبت نظر خود در فرم زیر این مطلب، از مسئولین نمایشگاه حجاب مجازی سوال بپرسید، به آن‌ها پیشنهاد بدهید و انتقاد کنید.

برای ثبت نظر کافیست فرم ساده‌ای را که زیر این پست بعنوان نظرات قرار داده‌ایم پر کنید و به صورت خیلی کوتاه، در دو یا سه جمله سوال خود را بپرسید یا پیشنهاد و انتقاد خود را ارائه دهید.

در نهایت از طرف خانواده نمایشگاه حجاب می‌گوییم که مهم‌ترین ارزش و اصل این نمایشگاه مشتری محوری است و قطعا همه‌ی تمرکز ما بر جلب رضایت شماست. 

68 پاسخ به “انتقادات و پیشنهادات”

  1. سلام متاسفانه سایت تون اجازه نداد من ازتون خرید کنم چون وقتی استان لرستان رو انتخاب کردم شهرستان من یعنی نورآباد جز گزینه ها نبود البته برا استان لرستان فقط سه شهر رو بالا می آورد و بقیه شهرستان ها حتی مرکز استان یعنی خرم آباد رو هم بالا نمی آورد
    برا من خیلی عجیب بود شما که اینقدر تبلیغات میکنید ولی اصل کار که امکان خرید برا همه شهرهای کشور هستش رو ندارید

  2. سلام یه انتقاد از شما داشتم.
    من قصد خرید ۴ عدد روسری رو داشتم، که متاسفانه به دلایل زیر باید مبلغ قابل توجهی را هم علاوه بر بهای آن ها پرداخت کنم.
    ۱. امکان تجمیع و ارسال کالاها در این سایت وجود ندارد و چون کالاها از برندهای مختلف هستند باید هزینه پست هرکدام از روسری ها را جداگانه پرداخت کنم.(جمعا ۶۰ هزار تومان)
    ۲. هزینه مالیات که رقم آن ۳۰ هزار تومان است.
    انتظار ما از این نمایشگاه بیشتر از این حرف هاست.
    لطفا پیگیری نمایید .

    1. سلام وقت بخیر،بله انتقاد شما وارده و به دنبال فراهم کردن شرایط جهت رایگان کردن ارسال خرید های با مبالغ بالا و یا تجمیع محصول هستیم

    2. با سلام
      منم شوکه شدم وقتی ۴۸۰ خرید کردم ، موقع پرداخت ۵۸۰ تومان باید واریز میکردم
      کاش می شد ارسال کالاها همه با یک هزینه پستی صورت بگیره و از طرفی مالیات برا محصولاتی که مروج حجاب تو جامعه ما هست منصفانه تر تعیین می شد.
      متاسفانه من از خریدم منصرف شدم .

      1. با سلام و وقت بخیر،در مورد هزینه ارسال در آینده ای نزدیک تغییراتی صورت خواهد گرفت و ان شالله به سمت ارسال رایگان حرکت خواهیم کرد،اما در مورد مالیات بر ارزش افزوده این عدد،عددی هست که در قانون آمده

        1. سلام، خسته نباشید. من هم چندتا خرید داشتم که برنداشون فرق می کرد که باید مبلغ قبل توجهی برای ارسالشون می پرداختم که پشیمون شدم و چندتاشونو حذف کردم، شاید الآن که خرید حضوری به خاطر بیماری توصیه نمیشه، اینطور خرید کردن هم هزینه ها رو خیلی بالا میبره. ممنونم که این مشکل رو حل کنید، حیفه.

          1. سلامم وقت شما بخیر،ممنون بابت نظری که ابراز داشتین،در حال حاضر ارسال برای خریدهای بالای ۳۰۰ هزار تومان رایگان هست

  3. سلام من میخواستم مانتو اینا رو سفارش بدم اما اصلا سایز بندیش نوشته نشده.با شماره ی تماسی هم که تو سایت گذاشتین تماس میگیرم اصلا کسی جواب نمیده

        1. این شماره های هم که برای تماس گذاشتین شماره همراهش خاموشه و اون یکی هم میگه در شبکه موجود نیست!

  4. سلام وقت بخیرامروزمن دوروسری سفارش دادم چطورمیتونم پیگیری کنم که چه روزی به دستم میرسه؟تهران خیابان‌ولیعصرساکنم

        1. سلام آیا مانتوی سحر جلوبسته برای سایز ۳۸هم مناسبه؟ واینکه امکان مرجوع هم دارد؟
          چیزی ننوشته بودن

          1. سلام – سایزبندی محصول درج شده . به علت شرایط فعلی امکان بازگشت وجود ندارد

    1. سلام وقتتون بخیردیروزدوروسری بابرنددیباسان سفارش دادم ساکن میدان ولیعصرتهران هستم میخواستم بدونم کی به دستم میرسه ممنون میشم پاسخ بدیدسفارش پست پیشتازی شده

  5. سلام
    خسته نباشید سایت خوب است اما کاش اسمش رو شو لباس می گذاشتید تا عفاف و حجاب اکثرا تبلیغ مانکن خوشگل هست تا تبلیغ چادر اسلامی یه فکر اساسی بکنید یا آبروی حجاب اسلامی رو نبرید لطفا

  6. با سلام. اول تشکر فراوان و خدا قوت به خاطر اهتمامتان به مقوله حجاب و عفاف و فراهم کردن و تجمیع محصولاتش در یک نمایشگاه که حتماً انجامش کار آسانی نبوده. فکر می کنم خوبه که این تجمیع و فروش اینترنتی همه سال به نحوی ادامه داشته باشه. البته این سایت نیاز به اصلاحاتی داره. از جمله همانطور که عزیزان دیگری هم گفتند تجمیع خریدها و کاهش یا حذف هزینه ارسال. چون الان خیلی غیر معمول هست. دیگه اینکه سیستم سرچ خوبی نداره. یعنی در سرچ مثلاً گروه چادر با گروه بندی خود سایت محصولاتی میاد که بعد در سرچ خود برندها یا در معرفی محصولات بیشتر محصولاتی را پیدا می کنیم که در سرچ نبودند. در همه گروهها هم همینطوره مثلا با کلیک گروه ملزومات حجاب گیره روسری اصلاً نشان داده نشد یا چادر ملی و خیلی چادرهای دیگه اصلا ً در سرچ گروه چادر بالا نمیاد. خیلی از محصولات نیازمند سایز بندی گزینه انتخاب سایز ندارند. مثالش چادر ملی چه برند طوبی چه نگار. بعضی محصولات که نوشتند طرح و اندازه مختلف و در عکسشان هم چندین طرح هست، گزینه برای انتخاب این طرحها نگذاشتند مثل یکی از مقنعه های نماز. خیلی از لباسها هم عکسهای ناقص دارند. مثلاً برای لباس مدل پشت لباس هم به اندازه جلوی اون مهمه ولی خیلی لباسها عکس از پشت ندارند یا در بعضی فقط یک عکس هست با مدل لباس که نشسته و اصلاً مدل لباس مشخص نیست مثلاً عبای مادرانه. دیگه خیلی رو قدرت تخیل ما حساب کردند! اون هم در این شرایط که اغلب تعویض و مرجوع هم ندارند که کاملاً کار درستی هم هست. امیدوارم اشکالاتی از این دست هم با همت دست اندرکاران دلسوز رفع بشه. براتون آرزوی موفقیت می کنم.

    1. با سلام و وقت بخیر،ممنون بابت ابراز لطف و انتقاداتی که مطرح داشتین،با توجه به زمان محدود شکل گیری سایت حجاب اشکالاتی قطعا متوجه سایت هست و ان شالله درصدد هستیم با همیاری شما عزیزان در رفع نواقص موجود تلاش نماییم

    2. سلام
      روزتون بخیر
      از پوشاک الیاف لیانا خرید داشتم، شماره سفارش ۸۲۴۹ ترتیب خرید ۸۲۵۱
      ست لباس مردانه سایزش کوچیکه
      ۴۴ سفارش دادیم می خوام عوض بشه با ۵۰
      شماره تلفن ها جواب نمی دن
      لطفا راهنمایی بفرمائید

  7. سلام وخدا قوت.
    من دوچادر و ست روسری کودک سفارش دادم ولی جمع قیمت محصولات وپول پست ومالیاتم ۴۶ هزارت کمتر از چیزیه که سیستم برام حساب میکنه.برای حل این مشکل با چه شماره ای تماس بگیرم؟؟؟
    اینکه قیمت محصولات بالا هست را درک میکنم که در تهیه مواد اولیه و بحث ارز حمایت نمیشوید ولی اسم نمایشگاه که میاد انتطار تخفیف بیشتر داریم و تنوع محصولات حجاب کودک هم کم است.
    سپاس فراوان بابت کار ارزشمندتان

    1. با شماره موبایل داخل سایت تماس بگیرین
      ممنون بابت نقد و لطفی که داشتین،حتما به غرفه داران منتقل خواهیم کرد

  8. سلام بنده یک هفته است از غرفه طراوت خرید کردم با پست پیشتاز ولی هنوز بدستم نرسیده.لطفا جوابگو باشید ممنون.

    1. سلام وقت بخیر،با شماره موبایل موجود در سایت تماس بگیرین تا براتون پیگیری انجام بشه

      1. تماس میگیرم هم با موبایل هم با خط ثابت تون ولی هیچ کس جواب نمیدهد.موبایل هم انتقال تماس داده به شماره دیگری.چه کنم الان؟

        1. سه شنبه تماس بگیرین با تلفن ثابت،خط موبایل هم پاسخگو هستش،تلگرام و دایرکت اینستاگرام هم میتونید پیام بدین و شماره سفارشتون رو اعلام کنید

  9. با سلام
    متاسفانه بعضی از اجناس قابل سفارش نیستند ، گزینه افزودن به سبد کالا را میزنیم فعال نیست ودر بالای صفحه پیام میدهد انتخاب گزینه ها را بزنید ولی عملا خرید ممکن نیست

    1. سلام وقت بخیر،این اجناس دارای سایز و رنگ هستن،اول باید سایز و رنگ رو انتخاب کنید بعد افزودن به سبک کالا رو بزنید

  10. باسلام وخداقوت
    من از نمایشگاه خرید کردم در هنگام ثبتسفارش ودادن آدرس یادم رفته اسم شهرمون رابنویسم چجوری میتونم پیگیری خریدم راانجام بدم وآدرسم رااصلاح کنم معادل ۲۶۳ هزارتومان خریدکردم لطفا جواب بدید ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر،با شماره های داخل سایت تماس بگیرین و شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا پیگیری براتون انجام بشه

  11. سلام.ببخشید من یه مشکل دارم تو تسویه حساب.کد پستی رو با چه فرمتی باید وارد کرد که معتبر باشه

    /

  12. سلام
    ضمن تشکر ویژه بابت راه اندازی این سایت…بسیار قابل استفاده هست به امید آنکه پیشرفت بیشتری داشته باشد. جهت بهتر شدن موارد زیر متذکر میشود:
    ۱٫لطفا سایت را همیشگی قرار دهید تا در طول سال نیز بتوان خرید کرد.همچنین غرفه ها رابیشتر کنید.
    ۲٫ برخی برندها اصلا محصولی نگذاشته اند.
    ۳٫مدل ها و سایزها بسیار محدود تر از نمایشگاه حضوری هست.حتی توضیحات هم نداده اند!
    ۴٫ کاش مانتو های اسلامی را بیشتر قرار دهید زیرا در غرفه ها بیشتر تن پوش دیده می شود تا مانتو!
    ۵٫ با راه اندازی این سایت در طول سال کمک به رقابت سالم برای تولید محصولات ایرانی با کیفیت و هم چنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب می کنید و برای مناسبت ها مثل رمضان و محرم واعیاد و… می توانید تخفیف های خوب زنید. الان تخفیف ها ۱۵% و ۱۰% است که قابل توجه نیست.مخصوصا با هزینه های جانبی پست و مالیات و… خیلی به صرفه نیست خرید کردن.
    ۶٫ از بین نظر دهندگان مسابقه قرارد هید!
    ۷٫ نظرات ما را به فروشندگان محترم محصولات عفاف و حجاب برسانید.
    ۸٫ نوع محصولات را تنوع داده وافزایش دهید. مثلا مانتوهای اداری و انواع مقنعه قرار دهید.زیرا دربازار مانتوهای اداری یافت می شود که تناسبی با حجاب برای بانوان مانتویی ندارد.
    ۹٫ تبلیغات این سایت در صدا و سیما بسیار ضعیف هست.
    در پایان باز هم تشکر می کنیم و امیدواریم در مسیر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موفق و موید باشید .

    1. سلام وقت بخیر،ممنون بابت ابراز لطفی که به سایت داشتین و همچنین ممنون بابت انتقاداتی که مطرح کردین،حتما در اسرع وقت کاستی ها جبران خواهد شد ان شالله

  13. سلام
    من دو عدد روسری سفارش دادم.
    ولی هیچ چیز راجب تاریخ ارسال به من داده نشد..
    تمام راه های ارتباطی قطع شدن
    به هرکدام از شماره ها زنگ میزنم بر نمی‌دارند
    همه رسانه ها بسته شدن
    الان نمیدونم با کی باید در ارتباط باشم که بدونم بسته به دستم میرسه یا نه

    1. سلام وقت شما بخیر،تمامی خطوط ارتباطی پاسخگو هستن،احتمالا پشت خطی بودین
      شماره سفارشتون رو بفرمایین

  14. با سلام / ضمن تشکر از دست اندرکاران نمایشگاه ، من سه تا خرید رو ثبت کردم که انجام بدم ولی پرداخت رو انجام ندادم که شما راهنمایی کنید .
    متاسفانه همه برندها همه اجناس رو ندارن به طور مثال من دو تا مانتو انتخاب کردم به همراه چادر نماز و یک آستینک گلدوزی ، رفتم پرداخت کنم متوجه شدم فقط ۶۰ هزار تومان باید پول پیک بدم !
    که مقرون به صرفه نیست چون متاسفانه چادر نماز و آستینک از یک برند دیگه هستن
    اینهمه هزینه پیک و مالیات اصلا به صرفه نیست ، مجبورم از خرید انصراف بدم

  15. سلام من در تاریخ ۹۹/۲/۲۵ از استان اردبیل چادر سفارش دادم ولی اشتباهی گزینه تحویل از طریق پیک را انتخاب کردم و تا الان نیز محصول را دریافت نکرده ام لطفاً اطلاع دهید چگونه می تونم محصول را دریافت کنم.

        1. مبلغ سفارش و شماره سفارش رو به شماره ثابت یا شماره موبایل درج شده در سایت اطلاع بدین تا پیگیری بشه براتون

  16. سلام و خدا قوت
    این هزینه های ارسال و مالیات واقعا زیاد هستن.. ای کاش ارسال رایگان بود
    و یه سوال اینکه مالیات چیه داستانش؟؟ من از خیلی سایت ها خرید کردم ولی دیگه هزینه مالیات نمیگیرن معمولاً.
    بعد کلی انتخاب و اینا رفتم تو صفحه پرداخت و این هزینه های ارسال و مالیات کلا منصرفم کرد..

    1. سلام وقت بخیر؛هزینه ارسال برای خرید های بالای ۳۰۰ هزار تومان رایگان هست؛تمام مراکز فروش کالا مالیات بر ارزش افزوده دارن

  17. سلام من یک چادر در تاریخ ۹۹.۰۳.۰۷خریداری کردم ولی هنوز دستم نرسیده لطفا رسیدگی کنید

    1. سلام وقت بخیر،لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرین و شماره سفارش و برندی که خرید داشتین رو اعلام بفرمایید تا رسیدگی و پیگیری انجام بشه

  18. با سلام و عرض تشکر
    بهتر است دسته بندی محصولات بیشتر شود تا امکان بررسی و خرید مناسبت تر شود. مثلاً چادرهای نماز از چادرهای مشکی جدا شود. بلوز پسرانه از بلوزهای دخترانه، پارچه های از چادرهای دوخته شده جدا شوند و …

  19. سلام.
    من ۴۰۰ هزار تومان خرید کردم و کلی کرایه و ارزش افزوده دادیم و بعد از کلی تماس تازه کد رهگیری تونستیم برای بسته ها بگیرم تا اونا رو پیدا کنم تازه بعداز رسیدن محصولات یکی از اونها که از غرفه شایستگان بوده محصول اشتباهی فرستادن و حالا میگن خودتون برید توی شعبه استان جابجا کنید و یا مرجوع کنید. انگار ما مقصر بودیم که از نمایشگاه خرید کر دیم. امکان اینکه بخام برم نیست. حالا تکلیف چیه؟

    1. سلام وقت بخیر؛ممنون که اطلاع دادین؛از طرف سایت باهاتون تماس گرفته میشه بابت رفع مشکل؛چون اشتباه از سمت فروشنده بوده باید با هزینه خودش مرجوع یا تعویض رو انجام بده؛براتون پیگیری میکنیم

  20. سلام وقتتون به خیر.
    من ۱۵ خرداد یه سفارش ثبت کردم که شامل ۵ کالا از ۵ برند مختلف بود. ۴ تا از این کالا ها به موقع به دستم رسید اما یکی از کالاها که مربوط به به برند نرسا بوده هنوز نرسیده ولی توی پروفایل همه سفارش ها تکمیل شده ثبت شده. شماره سفارشش هم #۹۵۱۲ هستش
    میشه بگید چجوری میتونم این سفارش رو پیگیری کنم؟؟؟

  21. سلام من از برند سارا یاس خرید کردم علاوه بر هزینه گزاف ارسال متاسفانه کیفیت لباس بسیار ضعیف بود و اصلا شبیه آنچه در سایت می بینید نبود .توصیه می کنم اصلا از این برند خرید نکنید .

  22. سلام اگه لباس شیرخوارگان حسینی هم داشتین عالی بود این ایام که مراسم برگزار نمیشه خوب بود میشد تهیه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *